جهان بازیچه”سازمان بهداشت جهانی”یهود

فیلم جنگ جهانی زد یا “World war z”

کارگردان “مارک فورستر ”

این فیلم در سال ۲۰۱۳ ساخته و به نمایش درآمد

پرفروش فیلم سال و پربیننده ترین بین  ۳۰۰ فیلم با موضوع “زامبی”

برگرفته از رمانی با همین نام که توسط “مکس بروکس” در سال ۲۰۰۶ نوشته شده است.

با هزینه بسیار بالای ۲۰۰ میلیون دلار و فروش ۵۰۰ میلیون دلاری

جذاب بدلیل جلوه های ویژه و حضور بازیگران مطرح و درام به ویژه “براد پیت”

 قصه ی فیلم:

دراین فیلم کل جهان به جزء کشور اسرائیل همه الوده به ویروس میشوند وتنها راه نجات ، ارتباط نداشتن با بیماران است !! وباید همه مردم واکسن بشوند دراین فیلم ده ها باز از کلمه واکسن استفاده می شود ! جالب اینجاست که طرح سازمان بهداشت جهانی برای نجات بشریت این است که باید همه مردم الوده به یک بیماری بشوند تا *تبدیل به زامبی* نشوند!! درواقع این فیلم این نظریه را تثبیت می کند که اگر درجهان همه بیمار شودند به نفع ان هاست.

درقسمت ازمایشگاه ،مسئول ازماشگاه میگوید هر نوع بیماری که بخواهید داریم سرطان ،تیفوس،و….درواقع سازمانهای بهداشت های جهانی همان سازمانهای دارویی هستند که با ترساندن مردم ،زمینه را فراهم میکنند که ،برای در امان ماندن از نابودی وچیزی مثل زامبی شدن ، باید واکسیناسیون بشوید . درواقع با این کار ابتدا مردم را الوده میکنند وهزینه های بسیار زیادی به جیب می زنند از ملتها و مردم ،بعد خود را بعنوان منجی ونجات دهنده معرفی میکنند . اما این تازه اغاز ماجرا است چرا که با الوده شدن بدن ها تازه مردم به پزشک وبیمارستانها رجوع میکنند واین فروش تجهیزات پزشکی ودارو که انهم فقط باید با مجوز والگوی تعیین شده سازمان بهداشت جهانی (شما اسمش را بگذارید سازمان های یهودی وصهیونیستی) باشد والا حق تجویز وساخت در هیچ جای جهان را ندارد .این یعنی انحصار در فروش دارو ودرمان !!

دراین فیلم می یبینید که جهان در حال سقوط و تبدیل شدن به زامبی های آدم خوار هست و یک آمریکایی با حمایت نظامی یک دختر اسراییلی و در انگلیس موفق به کشف واکسن شده  و جهان را نجات می دهند، در این فیلم آخرین کشوری که سقوط می کند اسرائیل هست. یعنی این پیام را به مخاطب القا میکند که ارمان یهود واسرائیل تنها سرزمینی است که می تواند نجات دهنده باشد.

موضوع فیلم:

۱⃣تنها راه نجات پناه بردن به سیستم امنیتی و نظامی آمریکا،اسرائیل و انگلیس هستند.

۲⃣تنها راه نجات داشتن بیماری های سخت بویژه “سرطان” است.

۳⃣تنها راه نجات پناه بردن به “سازمان بهداشت جهانی who” هست.

۴⃣تنها راه نجات قبول “واکسیناسیون”هست.

پشت پرده فیلم را نگوییم بهتر استکه چه سرمایه عظیمی برای ساخت فیلم به کار گرفته شده ،هزینه های مالی هنگفت، بازگران مطرح هالیود ،تجهیزات قدرتمند گرافیکی وجلوه های ویژه و…همه بسیج شده اند برا کارتل های دارو سازی هاریسونی

 بزرگترین طرح سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی نابودی بشر با واکسن هست که بیماری های سخت را در پی خواهد داشت.

مستندات وارجاعاتی که دال برادعای ما هستند را می تواندی در ذیل پی گیری کنید!

 بیل گیتس سرمایه دار معروف : به منظور موفقیت در کاهش جمعیت از یک “جهان پرجمعیت”٬ روزانه حداقل۳۵۰ هزار نفر باید کشته شوند و این میتواند از طریق برنامه های واکسیناسیون انجام شود.

بنیاد بیل و میلندا گیتس در بزرگ‌ترین تعهد خود به بهداشت جهانی، مبلغ ۱۰ میلیارد دلار برای اجرای پروژه‌ای ده ساله، به منظور اعمال واکسیناسیون اهدا کردند.

اصل چهار ترومن

خدمات بنیاد راکفلر به سازمانهای بهداشت جهانی و سازمان ملل

کنفرانس بخارست 1974 ونظریه های کنترل جمعیت جهان.

و…. ادامه دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *